Известие

Collapse
No announcement yet.

До колегите от Варна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • До колегите от Варна

    Здравейте колеги!!
    От известно време разпитавам тоз и онзи за мнение относно 155-ците. Но получавам много отрицателни мнения от хора които са нямали въобще Alfa Romeo. А хората които имат казват точно обратното. Реших да се доверя на извора.

    Обаче повечето колеги които са ми отговаряли на въпросите са били предимно от Пловдив и София. А там забелязвам има доста 155-ци. Мен ме интересува как стоят нещата във Варна с тези екземпляри.

    Искам да разбера също така как стои и ситуацията с поддръжката им. А когато се наложи в сервиз да се кара има ли майстор в града на който се доверявате, и естествено да си разбира от работата. Все пак повечето майстори са се специализирали повече в Германските возила. Ами частите..... намират ли се..... качествени ли са...... ами цените.... все пак сме във Варна. Да не забравяме че тук цените са винаги по високи от другите градове. Още една предпоставка за по скъпи части е това, че не са толкова масови Алфите, и като частност 155-ците.

    Имам още една купчина въпроси, но по-добре да получа отговор на тези, че те много станаха.

  • #2
    В интерес на истината, този модел не е много разпространен във Варна. Естествено - мнението ми няма статистическа стойност, въпрос на наблюдения ... Но имаме виден представител на 155 - ALFACORSE, смятам че ще ти даде доста ценни съвети

    Успех

    Comment


    • #3
      Поддръжката е изключително евтина за автомобил от тоя клас... Ако го сложиме примерно до едно БМВ 3-та серия 92г,частите за 155-цата са почти 2 пъти по-евтини Невярвам във Варна да няма читави майстори на Алфа Ромео. Вече 2 години карам мойта и как ли всиячески не се опитвах да я строша ама неиска пуштинята бе шегичка. Здрави автомобили са,но както всяка друга механика и тая се троши.Успех


      155 2.5 V6
      Passat 2.5 TDI 180hp highline

      Comment


      • #4
        Точно това ме притеснява, че и аз не виждам чак толкова много 155-ци, но за сметка на това 145/6 и 156 се срещат много. Това ме успокоява донякъде за намирането на части. Но най-добре колегите със 155-ците да кажат как е?
        Може би ще задам тоста тъпи въпроси но това е защото, голямата част от хората които съм питал са ми разправяли такива работи, че направо да не ги поглеждаш тези коли.
        Обаче аз съм твърда глава и съм решил да е 155, то и 156 не бих отказал но не ми е в бюдежета. А не само купуването не една кола е важно ами и по нататъчната поддръжка е важната част.
        Реално до 3000 лева могат да се вземат и BMW, Mercedes и т.н. висок клас коли, обаче от там нататък се яде дървото. В началото и аз като всеки младок исках BMW. Обаче след време и доста задаени тъпи въпроси из форумите осъзнах, че аз не мога да поддържам такава кола.
        Ето сега пък искам да разбера дали мога да поддържам 155 в нашия град.

        Comment


        • #5
          Каква по-точно 155-ца искаш!?
          Дизел ,бензин 8 или 16 клапанова!?
          Всичките си имат някакви особености...
          Прави си сметка и обслужването при различните двигатели как седи... (при 16 клапановите е леко по-солено)
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Поддръжката на 155 и 145/6 почти не се различава. Реално са на една и съща платформа, с известни разлики, които са при боксеровите двигатели на 145/6.
            Има сервизи, не се притеснявай
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Момчето е мой човек и си е изяснил потдръжката или поне каква алфа точно да си взема...

              Тааа говори за 155 8клапана Най-вероятно 1.8 в новото купе или друга запазена по-стара ризница...
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #8
                Извинете ме моя грешка. Не съм споменал мотора. Както каза колегата VFTI 8 клапанова, но аз точа зъбите на 2.0.
                Според мен няма да има разлика в поддръжката на 1.8 8V и 2.0 8V. Но Вие ще кажете.

                Благодарности на Венци(VFTI), и колешката milenamr , който бяха и са толкова търпеливи, и ми обясниха и направо убедиха, че 155-цата е колата за мен.

                trustworthy, интересужа ме частите от къде си купуваш. Аз единствено знам магазина на ул. Битоля, който е специализиран за Alfa Romeo. Нямам база за сравнение от други магазини и незнам дали цените са им завишени?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  Поддръжката на 155 и 145/6 почти не се различава. Реално са на една и съща платформа, с известни разлики, които са при боксеровите двигатели на 145/6.
                  Има сервизи, не се притеснявай

                  Има ли 145/6 с 8 клапанов туинспарк?!Доколкото знам има боксери и 16 клапанови само!!!Демек обслужването на двигателя нее еднакво на 145/6 и на 155 с по-стария двигател... Може и да греша ,но поне аз несъм виждал 145-ца с 8 клапанов...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Няма 145/6 с 8 клапанов ТС...Само боксерки...

                    Има доста разлики...Обслужването, колкото и да го няма на ТВ 8 си е по-различно...Смяна на съединител, ск. кутия, термостати, радиатори и т.н....МПХ, дебитомери и т.н...

                    Все пак са елементарни неща и предполагам, че във всеки един сервиз на алфа ромео във Варна би трябвало да ги направят като хората За това ще кажат колегите, ама явно няма да има проблем..
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                      Няма 145/6 с 8 клапанов ТС...Само боксерки...

                      Има доста разлики...Обслужването, колкото и да го няма на ТВ 8 си е по-различно...Смяна на съединител, ск. кутия, термостати, радиатори и т.н....МПХ, дебитомери и т.н...

                      Все пак са елементарни неща и предполагам, че във всеки един сервиз на алфа ромео във Варна би трябвало да ги направят като хората За това ще кажат колегите, ама явно няма да има проблем..
                      Затова писах и аз!!!
                      Обслужването на 155-ца 8 клапанова е наи-лесната и евтина маи... (мое мнение)
                      Да търси питащия 1.8 или 2.0 (8 клапанов ,заради по-евтината поддръжка) в по-новото купе и това е...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Аз нали съм неук все още в тази насока, и затова ще питам.
                        Каква е разликата между старото и новото купе. По какво се различават и кои години са "старото" и "новото" купе?

                        Comment


                        • #13
                          Ето ти едно старо и едно ново купе (разликата е в по-широките калници - т.нар. widebody, и по-широката стъпка на новото купе). Новото купе се появява за първи път през 1995г с версията 1.8 MY.95, след това се слага на всички варианти - бензинови и дизелови.
                          Attached Files
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #14
                            Щом това е разликата между двете купета, бих го преживял някакси. Реално ако не ме беше насочил на къде трябва да гледам то аз нямаше да открия разликата. Поне на пръв поглед.

                            Comment


                            • #15
                              Колеги намерих една 155-ца 94-та година. 1.8 не разбрах обаче с кой мотор е. Като гледам годината сигурно е 8 клапановия. Километрите са и ~62000км. Изглежда запазена. Само, че ми казаха че имала някаква вода в краката. Собственика и вика че било май антифриз. Обаче той не им разбира и пита дали съм знаел от какво може да е
                              Имате ли някакви предположения какво може да е и срещу каква сума може да се смени.
                              Ето я и колата : http://www.mobile.bg/11265204804164917
                              Без номера е още, и незнам тези километри колко може да са реални. Дайте мнение колеги струва ли си тоя индивид.

                              Comment

                              Working...
                              X